

|
HISTORY AND CIVILISATIONS FOR THE 9th GRADE, PART 1. УЧЕБНО ПОМАГАЛО ПО ИСТОРИЯ И ЦИВИЛИЗАЦИИ ЗА 9. КЛАС НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК, ЧАСТ ПЪРВА (Борислав Гаврилов)
HISTORY AND CIVILISATIONS FOR THE 9th GRADE, PART 2. УЧЕБНО ПОМАГАЛО ПО ИСТОРИЯ И ЦИВИЛИЗАЦИИ ЗА 9. КЛАС НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК, ЧАСТ ВТОРА (Михаил Груев, Борис Стоянов)
Учебното помагало по история и цивилизации в две части е предназначено за учениците от 9. клас на профилираните гимназии с интензивно изучаване на английски език. То е съобразено със спецификата на преподаването на учебните предмети на чужд език в българското училище. Неговите основни предимства са:
– компетентен превод и редакция, направени от носител на езика, специалист по история и културология; – текстовете на темите са намалени по обем и адаптирани спрямо езиковото равнище на учениците; – към всяка тема е предложен откъс от писмен исторически източник, подходящ за анализ; – въпросите и задачите, съобразени с езиковите умения на деветокласниците, насърчават общуването и изразяването на собствено мнение на чуждия език; – понятията от учебната програма с кратки обяснения са изведени в речник в края на помагалото.
Текстовете на жив, съвременен английски език са базисни за усвояване на научната историческа лексика и допринасят за развиване на езиковите и комуникативните умения на българските ученици.
|


|
GEOGRAPHY AND ECONOMICS FOR THE 9th GRADE, PART 1. УЧЕБНО ПОМАГАЛО ПО ГЕОГРАФИЯ И ИКОНОМИКА ЗА 9. КЛАС НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК, ЧАСТ ПЪРВА (Стела Дерменджиева, Петя Събева, Емил Гачев, Надежда Николова, Петър Стоянов, Александър Гиков, Цветелина Пейкова)
Учебното помагало по география и икономика в две части е предназначено за учениците в 9. клас, които изучават интензивно английски език. Изданието е специално редактирано, като запазва основните понятия и очакваните резултати, включени в учебните програми по география и икономика за 8. и 9. клас. Английският текст е съобразен с езиковото ниво на деветокласниците и е консултиран с редактор, носител на езика.
Учебното помагало: – следва темите и съдържанието на учебните програми по география и икономика за 8. и 9. клас; – представя в синтезиран вид уроците от учебника на български език; – включва всички нови понятия от учебните програми на английски език; – съдържа английско-български азбучен речник на новите понятия с транскрипция и указания в кой урок може да се открият; – може да се използва едновременно с учебника на български език; – отчита спецификата на преподаването на учебния предмет на чужд език.
Всеки урок – е представен на две страници и се отличава с ясна структура и добро онагледяване; – съдържа разнообразни въпроси и задачи, които едновременно проверяват знанията и уменията на учениците и им дават възможност да използват географските понятия на английски език; – обогатява речниковия запас на учениците и развива езиковата им компетентност.
ПРЕРАБОТЕНО ПОМАГАЛО! GEOGRAPHY AND ECONOMICS FOR THE 9th GRADE, PART 2. УЧЕБНО ПОМАГАЛО ПО ГЕОГРАФИЯ И ИКОНОМИКА ЗА 9. КЛАС НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК, ЧАСТ ВТОРА (Стела Дерменджиева, Петя Събева, Петър Стоянов, Николай Попов, Цветелина Пейкова)
Изданието е преработено в съответствие с промените в учебната програма по география и икономика в сила от 2024/2025 г.Учебното помагало по география и икономика в две части е предназначено за учениците в 9. клас, които изучават интензивно английски език. Английският текст е съобразен с езиковото ниво на деветокласниците и е консултиран с редактор, носител на езика. Кое е новото във второто издание на учебното помагало? – Добавени са уроци за нови знания за страните Нидерландия, Италия, Република Корея, Индонезия, Казахстан, Канада, Чили, Венесуела, Алжир и Нигерия. – Отпаднали са темите за Германия, Франция, Китай, Япония, РЮА и Бразилия. – Статистическата информация във всички теми е актуализирана. strong>Кои предимства на предходното издание на учебното помагало са запазени? – следва темите и съдържанието на учебните програми по география и икономика за 8. и 9. клас – представя в синтезиран вид уроците от учебника на български език; – включва всички нови понятия от учебните програми на английски език; – съдържа английско-български азбучен речник на новите понятия с транскрипция; – може да се използва едновременно с учебника на български език; – отчита спецификата на преподаването на учебния предмет на чужд език; Всеки урок – се отличава с ясна структура и добро онагледяване; – съдържа разнообразни въпроси и задачи, които едновременно проверяват знанията и уменията на учениците и им дават възможност да използват географските понятия на английски език; – обогатява речниковия запас на учениците и развива езиковата им компетентност.
|

|
GEOGRAFIE UND WIRTSCHAFT FÜR DIE 9. KLASSE, 1. TEIL UND 2. TEIL. УЧЕБНО ПОМАГАЛО ПО ГЕОГРАФИЯ И ИКОНОМИКА ЗА 9. КЛАС НА НЕМСКИ ЕЗИК, ЧАСТ ПЪРВА И ЧАСТ ВТОРА (Стела Дерменджиева, Петя Събева, Емил Гачев, Надежда Николова, Александър Гиков, Петър Стоянов, Николай Попов, Цветелина Пейкова)
Изданието е преработено в съответствие с промените в учебната програма по география и икономика в сила от 2024/2025 г.
Учебното помагало по география и икономика за 9. клас на немски език, което досега се издаваше в две книжни тела, за първи път излиза в едно удобно и практично издание! Предназначено е за учениците в 9. клас, които изучават интензивно немски език. Немският текст е съобразен с езиковото ниво на деветокласниците и е консултиран с редактор, носител на езика.
Кое е новото във второто издание на учебното помагало? – Добавени са уроци за нови знания за страните Нидерландия, Италия, Република Корея, Индонезия, Казахстан, Канада, Чили, Венесуела, Алжир и Нигерия. – Отпаднали са темите за Германия, Франция, Китай, Япония, РЮА и Бразилия. – Статистическата информация във всички теми е актуализирана.
Кои предимства на предходното издание на учебното помагало са запазени? – следва темите и съдържанието на учебните програми по география и икономика за 8. и 9. клас; – представя в синтезиран вид уроците от учебниците на български език; – включва всички нови понятия от учебните програми на немски език; – съдържа немско-български поурочен речник на новите понятия; – може да се използва едновременно с учебниците на български език; – отчита спецификата на преподаването на учебния предмет на чужд език.
Всеки урок: – се отличава с ясна структура и добро онагледяване; – съдържа разнообразни въпроси и задачи, които едновременно проверяват знанията и уменията на учениците и им дават възможност да използват географските понятия на немски език; – обогатява речниковия запас на учениците и развива езиковата им компетентност.
|


|
CHEMISTRY AND ENVIRONMENTAL PROTECTION FOR THE 9th GRADE, PART 1. УЧЕБНО ПОМАГАЛО ПО ХИМИЯ И ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА ЗА 9. КЛАС НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК, ЧАСТ ПЪРВА (Донка Ташева, Кирил Атанасов)
CHEMISTRY AND ENVIRONMENTAL PROTECTION FOR THE 9th GRADE, PART 2. УЧЕБНО ПОМАГАЛО ПО ХИМИЯ И ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА ЗА 9. КЛАС НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК, ЧАСТ ВТОРА (Донка Ташева, Кирил Атанасов)
Chemistry. Study guide. Grade 9 е ново помагало в две части за учениците от 9. клас, които изучават химия и опазване на околната среда на английски език. То:
– осигурява необходимите знания на достъпен английски език; – гарантира отлично овладяване на теоретични и практически компетентности, поднесени чрез разнообразни по вид и структура задачи и упражнения; – поставя ученика в активна позиция; – предоставя творческа свобода на ученика и учителя при използването му.
|

|
CHIMIE ET PROTECTION DE L’ENVIRONNEMENT POUR LA CLASSE DE 9E. УЧЕБНО ПОМАГАЛО ПО ХИМИЯ ЗА 9. КЛАС НА ФРЕНСКИ ЕЗИК (Гергана Кръстева)
Учебното помагало по химия на френски език е предназначено за учениците от 9. клас, които изучават интензивно френски език. То е създадено според изискванията на новите учебни програми по химия и опазване на околната среда за 8. и 9. клас, но е подходящо и за студенти от техническите университети, както и за всички, които искат да се запознаят с терминологията по химия на френски език.
Учебното помагало: – следва темите и съдържанието на учебните програми по химия и опазване на околната среда за 8. и 9. клас; – представя в синтезиран вид уроците на достъпен и автентичен френски език; – цели усвояване на знанията по предмета чрез развиване на комуникативните езикови компетентности; – включва шест теста за проверка и оценка на знанията; – може да се използва едновременно с учебника на български език; – отчита спецификата на преподаването на учебния предмет на чужд език.
Всеки урок: – е представен на две страници и се отличава с ясна структура и добро онагледяване; – съдържа разнообразни въпроси и задачи, които проверяват знанията и уменията на учениците и им дават възможност да използват химичните понятия на френски език; – предлага рубрика „Ключови думи”, съдържаща малък двуезичен речник с най-важните понятия от урока.
|