Новини


3Апр2023

Ново методическо ръководство за работа с ученици със СОП в начален етап

Екипът на проект SENPower създаде методическо ръководство за обучение на ученици със специални образователни потребности в началното училище. То е предназначено за началните учители от общообразователните училища. Чрез използването му те:

  • ще постигнат по-добро разбиране на нуждите на учениците:
    • със специфични нарушения на способността за учене;
    • с разстройства от аутистичния спектър;
    • с хиперактивност/дефицит на вниманието.
    • подобрят уменията си за планиране с цел осигуряване на подкрепа на

всички ученици в тяхното обучение и личностно развитие;

  • ще надградят уменията за поставяне на краткосрочни цели на ученици със специфични нарушения на способността за учене, разстройства от аутистичния спектър и хиперактивност/дефицит на вниманието;
  • ще подобрят уменията си за оценяване на развитието на учениците.

 Ръководството е налично тук.

Споделете с приятели

« ПредишнаСледваща »

Открий ни в: