Новини
3Апр2023
Ново методическо ръководство за работа с ученици със СОП в начален етап
Екипът на проект SENPower създаде методическо ръководство за обучение на ученици със специални образователни потребности в началното училище. То е предназначено за началните учители от общообразователните училища. Чрез използването му те:
- ще постигнат по-добро разбиране на нуждите на учениците:
- със специфични нарушения на способността за учене;
- с разстройства от аутистичния спектър;
- с хиперактивност/дефицит на вниманието.
- подобрят уменията си за планиране с цел осигуряване на подкрепа на
всички ученици в тяхното обучение и личностно развитие;
- ще надградят уменията за поставяне на краткосрочни цели на ученици със специфични нарушения на способността за учене, разстройства от аутистичния спектър и хиперактивност/дефицит на вниманието;
- ще подобрят уменията си за оценяване на развитието на учениците.
Ръководството е налично тук.