Новини


12Юни2020

МОН позволи в учебните сгради да се върнат ученици за консултации по желание

Седмокласници се върнаха в училище за по няколко часа на ден присъствени занятия преди решаващите за тях национални външни оценявания. Организацията създадоха учебни заведения, където са останали необхванати ученици в дистанционното обучение или ефектът от него е спорен. Всеки ден от 10 до 12 ч. и от 13 до 15 ч. седмокласници от СУ „Найден Геров“ в Пловдив влизат в класните стаи, макар че школото остава затворено и като всички в страната приключва учебната година дистанционно.

 МОН позволи в учебните сгради да се връщат ученици за консултации по желание на децата и преценка на учителите, за практики или изпити, за които не е възможно да се проведат от разстояние.

 Въведохме присъствени консултации, защото за нашите ученици това е най-удачната форма, казва директорът на СУ „Найден Геров“ Емил Начев. То разполага с подготвени учители за работа с облачните технологии, но учениците нямат устройства, връзка с интернет или не са мотивирани. С осигуряването на Wi-Fi включените в обучението в дигитална среда се удвоиха, но дори и така не надвишават едва 35 на сто от всички ученици, казва Начев. Сега усилията са насочени всички 90 седмокласници да бъдат убедени да се явят на националните външни оценявания, независимо от резултата. Консултациите се провеждат на малки групи, с маски и спазване на изискванията за дезинфекция.

 Изпитите са важни за това къде ще учат занапред. В балообразуването може да се участва и с 0 точки, а всяка отгоре е от полза. Повечето ученици в СУ „Найден Геров“ обаче ще останат в същото школо и това също пречи да бъдат активирани. Опитът от зрелостните изпити също показва допълнителна демотивация след близо трите месеца липса на...

 

Виж цялата новина тук: УЧИТЕЛИ БГ

Споделете с приятели

« ПредишнаСледваща »

Открий ни в: