Новини


29Яну2021

Как да превърнем дистанционното учене от изпитание за родителя в успех за детето

Гледайте серията безплатни уебинари, които разкриват някои неподозирани възможности на интерактивното обучение.

Водещи специалисти ще Ви запознаят с различни инструменти и трикове за лесно учене с трайни резултати.

Първият уебинар на тема как да учим история с помощта на новите технологии, ще излъчим на 2 февруари от 18,00 ч.

По време на излъчването ще имате възможност не само да зададете вашите въпроси към лектора г-жа Мария Босева, а и да получите награда за това. Зрителите, задали въпрос, ще участват в томбола за награди – безплатен абонамент за образователната платформа е-просвета. Имената им ще бъдат изтеглени на случаен принцип.

 

Онлайн събитието ще бъде излъчено на сайта ни ТУК, както и на нашата фейсбук страница ТУК

* За достъп до събитието през сайта използвайте БУТОНА "ВХОД В УЕБИНАРА", който ще е наличен 30 минути преди излъчването.

Уебинарът е с продължителност до 30 минути.


Достъпът е свободен!

Очакваме Ви!

 

Пълен график на уебинарите:

02 февруари (вторник) от 18,00 ч. – уебинар „Интерактивни ресурси по история и цивилизации“ – прогимназиален етап;

04 февруари (четвъртък) от 18,00 ч. –  уебинар „Интерактивни ресурси по български език и литература“ – прогимназиален етап;

09 февруари (вторник) от 18,00 ч. – уебинар „Интерактивни ресурси по български език и литература“ – начален етап;

11 февруари (четвъртък) от 18,00 ч. –  уебинар „Интерактивни ресурси по информационни технологии“ – прогимназиален етап;

17 февруари (сряда) от 18,00 ч. – уебинар „Интерактивни ресурси по география и икономика“ – прогимназиален етап;

18 февруари (четвъртък) от 18,00 ч. –  уебинар „Интерактивни ресурси по компютърно моделиране“ – прогимназиален етап;

23 февруари (вторник) от 18,00 ч. – уебинар „Интерактивни ресурси по човекът и природата“ – начален етап;

24 февруари (сряда) от 18,00 ч. – уебинар „Интерактивни ресурси по математика“ – начален етап;

25 февруари (четвъртък) от 18,00 ч. – уебинар „Интерактивни ресурси по човекът и обществото“ – начален етап.

Споделете с приятели

« ПредишнаСледваща »

Открий ни в: